Intrecerea include etape cu trasee de dificultate extrema, tronsoane de orientare,
precum si o sectiune de trial – parcurs cronometrat de indemanare pe teren accidentat. Concursul se
desfasoara pe durata a trei zile, cu incepere din 06 septembrie 2013. Concurentii se vor prezenta in
ziua de 05 septembrie 2013, aceasta fiind rezervata verificarilor tehnice si administrative.
Traseul se deruleaza pe o distanta totala de aproximariv 170 Km, in judetul Arges, imprejurimile
orasului Campulung Muscel si in masivul Iezer – Papusa.
Conditii de participare – conform regulamentului CNOR. Mai multe detalii sunt disponibile :
http://2010.fras.ro/ sectiunea OFF ROAD „Regulament Campionat 2013”
http://2010.fras.ro/images/2013_02/REGULAMENT_CAMPIONAT_2013_V7_FINAL.pdf
PROGRAMUL COMPETIEI:
JOI – 05 SEPTEMBRIE 2013
15:00 - Deschiderea centrului de presa/Acreditari
15:00-21:00 - Verificari tehnice si administrative – Inscrieri
21:00 - Inchiderea inscrierilor
21:00-21:30 - Sedinta tehnica si conferinta de presa – Restaurant Kokett
21:30 - Cina - Restaurant Kokett
VINERI – 06 SEPTEMBRIE 2013
07:00 - Publicare ordine de start
07:45-08:15 - Sedinta tehnica
09:00 - Start ZIUA 1 – OPEN, STANDARD, EXTREM – de la Stadion
19:00 - Ora estimata pentru incheierea ZILEI 1
20:00 - Cina – Restaurant Kokett
SAMBATA – 07 SEPTEMBRIE 2013
6:30 - Afisare rezultate provizorii
07:45-08:15 - Sedinta tehnica
09:00 - Start ZIUA 2 – OPEN, STANDARD, EXTREM - de la Stadion
19:00 - Ora estimata pentru incheierea ZILEI 2
21:00 - Cina festiva - Restaurant Ciobanasul
DUMINICA – 08 SEPTEMBRIE 2013
8h00 - Afisare rezultate provizorii
9h00 - Sedinta tehnica
10:00 - Plecare catre zona de trial - convoi (de la Stadion catre zona „partia de ski Mățău”)
10:30 - Start ZIUA 3 - TRIAL – zona „pârtia de ski Mățău”
15:00 - Festivitate premiere – Primaria Campulung
Eventualele modificari ale programului vor fi afisate la secretariat pe durata desfasurarii concursului.
TAXE:
Taxa de participare:
Taxa sportiva – 500 lei/persoana. Aceasta taxa asigura inscrierea in concurs, roadbook,
asistenta de concurs, comunicatii, asistenta medicala de urgenta, diplome, trofee si masa
festiva. Nu include cazare, masa sau alte servicii pe parcursul zilelor de concurs.
Optional:
Taxa de participare „all inclusive” – 800 lei/persoana. Aceasta taxa, suplimentar fata de „taxa
sportiva”, asigura si un loc de cazare plus mic dejun si cina pe durata concursului.
Supliment „all inclusive pentru insotitor neconcurent” – 400 lei/persoana. Aceasta taxa
asigura insotitorului neparticipant la concurs un loc de cazare, mic dejun la pensiunea unde
are loc cazarea, doua cine la restaurantul Kokett si masa festiva la restaurantul Ciobanasul.
Taxa „cina festiva” – 80 lei/persoana. Asigura strict accesul la cina festiva pentru invitatii
concurentilor.
INSCRIERI:
Prin email: musceltrophy@gmail.com, trimitand formularul de inscriere si dovada platii taxei
de concurs.
La secretariatul concursului, joi, 05 septembrie 2013, intre orele 12.00-20:30
Documente necesare la prezentarea la concurs:
- Formular inscriere completat – il gasiti atasat acestui e-mail
- Act de identitate
- Permis de conducere valabil pentru pilot si copilot
- Licenta de sportiv pilot/navigator eliberata de Federatia Romana de Automobilism Sportiv
- Dovada vizitei medicale valabila emisa de o autoritate de medicina sportiva
- Asigurare de accidente pentru competitii sportive de gen
Taxa sportiva de 500 lei va fi achitata in ziua 5 septembrie 2013, pana la ora 21:00 la secretariatul
concursului .
Oricare dintre taxele de mai sus pot fi achitate prin virament bancar pana pe data de 02 septembrie in contul Asociatia Club Sportiv Off Road
Adventure Romania, IBAN RO50BTRL06401205S98041XX - Banca Transilvania, Suc. Marriot.
CAZARE:
Deoarece in perioada 5-8 septembrie 2013, la Campulung Muscel se vor derula alte doua evenimente
de amploare, pensiunile si hotelurile din zona sunt aglomerate. Din acest motiv, va recomandam sa va
ocupati din timp de rezervarile la hotel/pensiune.
Participantii care doresc serviciile de cazare si masa asigurate de organizator (taxa „all inclusive”) sunt
rugati sa achite un avans de 300 lei pana la data 31 august 2013. Restul sumei aferente participarii la concurs poate fi achitata la secretariatul concursului, in ziua
inscrierii (5 septembrie 2013, pana la ora 21:00).
Daca optati pentru cazarea si masa asigurata de organizator, va rugam sa ne transmiteti solicitarea de
rezervare in scris, precizand numarul de camere, tipul paturilor si numarul de persoane, precum si
dovada platii avansului de 300 lei/persoana.
Confirmarea solicitarii se va face tot prin email, dupa verificarea disponibilitatii locurilor de cazare.
Cazarea participantilor care opteaza pentru varianta „all inclusive” se va face la pensiuni din orasul
Campulung Muscel, in camere de 1-3 paturi.
LOCATIE SECRETARIAT si BIROU DE PRESA:
Pensiunea Kokett, Campulung Muscel, jud. Arges.
CONTACTE UTILE:
Director de concurs: Gigi Gavrila
Secretariat concurs- email: musceltrophy@gmail.com
Radiocomunicatii: Nea Vasile - Frecventa radio CB 19, frecventa 27.185 MHz